free html site templates

Szervizes életképek cégünk életéből, méghozzá olyan vonatkozásban mikor a szervizes kolléga javításkor az ügyfél érdekét képviseli nem a sajátját.

2019-es év az alaplapok éve (2019. 06.)

Idén is már túl vagyunk három alaplap javításon. Sajnos az idei év is bővelkedik a villámcsapások, túlfeszültség, elektrosztatikus feltöltődés, valamint a nem megfelelő gépkezelés okozta alaplap meghibásodásokban. Természetesen úgy, hogy ezeket a lapokat nem cseréltük újra, így ügyfeleink ismét több mint 300 ezer forintot spóroltak alaplaponként. Mielőtt oda engedsz "valakit" a termelő eszközöd közelébe - mondván na ő majd megjavítja - beszélj velünk is. Aztán még mindig dönthetsz másképp. De jogod van tudni, hogy nem kell mindig alkatrészt cserélni továbbá azzal is légy tisztában, hogy egy ilyen szerviz munkadíj nálunk nem kerül 200 ezer forintba, nem úgy mint máshol.
Bizony, bizony van aki 600 ezret fizetett egy ilyen cseréért. Miért is? Mert nem érdeklődött előtte. Ne légy szégyenlős, telefonálj.

Sztatikus energia okozta kisülés ölte meg az alaplapot. (2018. 12. 10.)

Egy budapesti VIII. kerületi ügyfelünknél történt az alábbi eset. Egy igen vékony, poliészter anyagot nyomtatott a nyomtató. Sajnos a hálózati ethernet kábel pontosan a média alatt futott, ami - mint a példa is mutatja - nem volt szerencsés megoldás. A média statikusan feltöltődött majd egyszer csak kisült. Nagy csattanás, gép leáll. Kommunikáció megszűnik. Ügyfél szeme sarka beremeg.
Kiérkeztünk a helyszínre és már csak a halál beálltát lehetett megállapítani. Mit lehet tenni? Hát más szerviz azt mondaná, semmi gond megrendeljük az alaplapot 400 ezerért és 3 nap múlva itt vagyunk. 400 ezerért ??? És addig mi lesz, hogy dolgozunk kérdezi az ügyfél?
Határidős munkáink vannak! Semmi probléma válaszoljuk.
Tűzoltásként besegítettünk ügyfelünknek saját gépparkunkkal így a munka időben elkészült. Másnap vittünk egy ideiglenes csere alaplapot (mert hogy nálunk ez is van ám, bizony), így saját gyártásban folytatta a munkáit. Mi meg idebent szépen bevizsgálás után megjavítottuk az elszállt alaplapot. Mondani sem kell, hogy a 400 ezret sem kellett kifizetni, hiszen javítható volt e nélkül is a probléma.
Egy újabb elégedett ügyfél. Tartozz hozzánk te is.

Néha csodákra vagyunk képesek (2018. 11. 22.)

Nyugat-Magyarországon járunk. Egy SP-540-hez siet a mentőautó. Az ügyfél szerint nagy a baj, valószínű, hogy az alaplap szállt el mert valami égett szagot éreznek és a gép meg se moccan. Ez bizony nem hangzik jól, mert ha igaza van az ügyfélnek akkor ismét több százezres javításról beszélhetünk. Az alaplap nem olcsó mulatság, minimum 6 számjegyű összegre lehet számítani a javítást illetően és az első szám nagyobb mint 3.
De mi nem zabáljuk két pofára a homárt. Kollégánk miután szagot fogott (szó szerint) a hibafeltárás után az eredeti javításhoz képest mintegy 10%-nyi költséggel elhárította a problémát. Na erre jó egy kiváló szakember.
Nos, a mese vége itt is ugyan az mint eddig, itt is elmaradt a több százezernél is nagyobb összeg számlázása, viszont jó volt látni az ügyfél fülig érő mosolyát. Egy újabb elégedett ügyfél. Tartozz hozzánk te is.

Velőt rázó sikoly (2018. 10. 11.)

Budapesten vagyunk, egy 6 színes nyomtatónál. Ügyfelünk el-elcsukló hangon hívott minket, hogy bizony nagy a baj. Ő már mindent megtett de nézzük meg milyen a fejteszt. WOW, mondhatnánk. De nem mondtuk, hiszen utángyártott ismeretlen lötty, szét szedett gép fogadta kollégánkat. A bal oldali képen jól látszik, hogy valóban nagy a probléma, a fekete fej félig se nyomtat, a magenta fej is pápát integet és a light magenta fej már fel is adta e földi küldetését sehol egy fúvóka. Így elsőre ez bizony 621.000,- forint bevétel nekünk, csak ami a fejeket illeti.
Most mondjuk, WOW! Az ügyfél izzad, mi pedig már a karácsonyi bevásárlást tervezgetjük. Ez igaz is volna a "hanyag" szervizes hozzáálláskor, de nem akkor ha Pekár Zsoltról a Sign Service cégvezetőjéről van szó.
Kollégánk felmérte a lehetőségeket, és a helyett, hogy a táskájához lépett volna a 3 új fejért, előkerültek azok a speciális eszközök, anyagok amik kizárólag nála léteznek. (no meg a mesében). Elkezdődött a küzdelem az ügyfél pénztárcájáért.
2 óra elteltével a fejeken és a rendszeren végzett szívmasszázs és egyéb Ajurvédikus mágia bevetése után a jobb oldali képen látható tesztábra köszöntötte ügyfelünket. YEAH !!!
Természetesen nem nevezhető a fejek állapota tökéletesnek és valamit hozzá kell tenni, hogy bizony a magenta fejet cserélni kellett.
Kollégánk összepakolt majd egy korrekt számlát átadva távozott a még mindig remegő térdekkel álló ügyféltől. Hmm...
Az egyik oldalon mínusz 414.000,- forint a napi mérleg. És a másikon? Egy elégedett ügyfél. Tartozz hozzánk te is.

A sikoltás pillanata mikor emberünk meglátta ezt

A nyugodtság pillanata mikor kollégánk végzett

Nem kell mindig mindent cserélni (2018. 09. 12.)

Idegen ügyfélnél jártunk. Probléma feltáráskor derült ki, hogy valami "szakember" már járt előttünk és bizony rendesen megnyomta a ceruzát mikor véleményezte mit is kell itt csinálni. Egy fejcsere, cap top csere, damper csere meg a munkadíj és hopp máris 260.000,- forint ugrik a zsebből. Szerencsére az ügyfél gondolkodott és felhívott minket is - bár nem voltunk előtte kapcsolatban - mielőtt kicsengette volna a pénzt a "szakembernek".
Jól tette. No nem azért mert így mi zsebelhettük be a negyed milliót, hanem mert egyszerűen megúszta 20.000,- forintból a dolgot.
Csak cap-et kellett cserélni meg egy általános karbantartás lett a vége. Hmm...
A napi mérleg itt is 240.000,- forint mínusz, viszont az ügyfél kidobta a hozzáértő névjegykártyáját. Egy újabb elégedett ügyfél.
Tartozz hozzánk te is.

Ne hallgass a károgókra ! (2018. 07. 10.)

Felhívott minket valaki, hogy olcsón vett egy használt VS-640-et de be se lehet kapcsolni, mert már 1,5 éve áll a sarokba. Azt mondták neki az okosok, hogy ebből már nem lesz nyomtató inkább lökje bele a Dunába vagy adja le mint ócskavasat akkor is jobban jár.
Mivel Homo sapiens volt az illető és használta a nyakán lévő testrészt felhívott minket, hogy azért mi is mondjunk valami használható infót.
Állapotfelmérés után bizony mi sem szolgáltunk szívet melengető szuper ötlettel, őszintén megmondtuk, hogy ebből bizony csak drágán lesz nyomtató. A szükséges fejcsere, damper csere, wiper csere, cap top cserékhez még hozzá jött a teljes tintarendszert szállító csővezetékek cseréje is ami így 1 millió feletti javítási költséget mutatott. Emberünk nem esett kétségbe, és azt mondta csináljuk.
Nos így lett egy igazán nagy felújításból egy tökéletes készülék 1/3-ad annyi áron mintha egy ugyan ilyen új készüléket vett volna a felhasználó.
Azért a végére mégis csak átmelegedett az a szív, hisz 2/3-ad összeget spóroltunk a partnernek.
Ja, és hogy mi a tanulság ebből az esetből? Hát az, hogy ha elég olcsón hozzá tudsz jutni egy Roland eszközhöz, abból nem csak énekes halott de még Pavarotti is lehet. Egy újabb elégedett ügyfél. Tartozz hozzánk te is.

Ezekből a csövekből már a sóhaj sem jön át

Vadiúj csövek, friss tintával feltöltve